
את טלי פגשתי בתוך המשבצות של זום בכמה הזדמנויות והתרשמתי מאוד. היום נפגשנו "על אמת" במפגש נטוורקינג ואני חזרתי הביתה עם זוג עגילים שפשוט קראו לי מהתצוגה "קחי אותנו". תודה על העיצוב, החיוך וההתחדשות. מחכה כבר לענוד אותם (-:
שרית ליבנה אשכנזי

את טלי פגשתי בתוך המשבצות של זום בכמה הזדמנויות והתרשמתי מאוד. היום נפגשנו "על אמת" במפגש נטוורקינג ואני חזרתי הביתה עם זוג עגילים שפשוט קראו לי מהתצוגה "קחי אותנו". תודה על העיצוב, החיוך וההתחדשות. מחכה כבר לענוד אותם (-: