
"טלי ודוביק פתחו את ביתם המיוחד בזרועות פתוחות וארוחת בוקר מפנקת במיוחד.
כמה שעות שהרגשנו שכל מה שנעשה, נעשה באהבה, באווירה טובה, הרגשה נפלאה, של עשייה, למידה, ברצון לעזור ולתת לנו את המענה הכי מדוייק לנו במקצועיות, ובהכנת תכשיט שלתוכו יצקנו כולנו אחדות ואהבה.
תודה טלי ודוביק שתרמתם ליום המיוחד הזה."
עדית שדה