
זה מרגיש כמו להגיע לעליזה בארץ הפלאות – להגיע לביתם של טלי ודובי קופליק. החוויה מתחילה מהנקודה בה מגיעים לביתם, המלא בצמחים, פסלים, פינות חמד, ציורים, קרמיקה, עציצים, פעמוני רוח, שעונים ומה לא…. קסם של מקום ואוירה. מתקבלים במאור פנים ולב חם (שמורגש לאורך כ-ל ה-ז-מ-ן), יושבים לשיח של הכרות עם כיבוד קל. כבר מרגישים בנוח ובכיף. לאחר מכן מתחילה הסדנה עצמה, עם הסברים, תרגולים הניתנים בסבלנות אין קץ, יד ביד, צעד צעד בהדרכה לבבית, ברצון להוציא את המיטב מבחירתכם – איזה תכשיט להכין. הסדנה מאפשרת גם למי שאין שום כשרון לצורפות – להוציא תחת ידו תכשיט. אצלנו זה היה טבעת ותליון מאתגר במיוחד, שאילץ את טלי ודובי לצאת לגמרי מחוץ ל"רגיל" ולזרום עם הבחירה. בקיצור הם הופכים כל רעיון שיש בראש – לאפשרי. טלי גם מפנקת בכל מני כיבודים, ומצלמת תמונות במהלך התהליך כך שנשאר גם אלבום תמונות למזכרת. מה שמביא אותי לשורה התחתונה – זו חוויה מחברת מאוד זוגית/משפחתית/חברית מיוחדת במינה, שתשאיר חיוך ענק על הפנים, ותלך אתכם לעוד זמן רב אחר כך. זה לא רק התכשיטים שייצרתם – זה המכלול.
מומלץ מומלץ מומלץ!!