איגור צ'אוסקי

"עשינו סדנא אצל טלי ודובי ביום ולנטיינס. היה כיף לי ולבת זוגתי. חתכנו ועיצבנו את התכשיטים שאשתי רצתה וביצענו אותם. בנוסף היה אירוח חם ונעים. תודה לכם על הבילוי שובר השגרה!"

איגור צ'אוסקי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן